Forum po¶wiecone dla spamu ucznów klasy 2 a...
Oluuuuuu¶, Wodecki się wyprodukował podczas sChizu na matmie jakos tak koło listopada.! ;D
.. i pewnie w jaki¶ poniedziałek, po tańcu z gwiazdami, się nam fryz i kwadratowa koszula kojarzyły! ;DD
a potem była Twoja reklama na Polski z podtekstem o Wodeckim.!
pantene ultra light. ^.-
Offline
Mi to tam obojętne.. ;>
Offline
czyżby dyskusja ucichła? to może ja też okre¶lę swoje stanowisko w tej sprawie ^^
Fakt, że z Wodeckim było zabawnie, sChiz, odpały, ¶ci±gać można było i generalnie na bardzo wiele pozwalała. Ale, czy to na pewno dobrze? Jakie to będzie miało rezultaty za rok w 3 klasie na egzaminie, kiedy ja na lekcjach z Wodeckim totalnie nic nie rozumiem. ¦piewak wytłumaczy, ogarnie klasę, w ogóle cał± lekcję, no i może powiecie mi, że trudno u niej o jakie¶ dodatkowe oceny czy plusy. A po każdym zadaniu kto biega spod tablicy do biurka, hmm? Ja jestem całkowicie za ¦piewak, równa z niej babka tylko trzeba umieć się z ni± dogadać i zachowywać się jak przystało. Jeżeli kto¶ się zachować nie umie i jak go ¦piewak upomni to będzie się obrażał to na pewno dobrze to o nikim nie ¶wiadczy i jest to totalnie nie na miejscu. Wodecki niech spada na luĽne lekcje schizować, bo ja nie zamierzam siedzieć w domu z głow± w ksi±żce do matematyki, mam lepsze zajęcia ; p Osobi¶cie będę się starać, żeby Wodecki do nas nie wrócił.
To tyle ode mnie
Offline
Po pierwsze Olu¶ mózgu ( nie wiem czy to było specjalnie tak napisane czy nie)
Po drugie: rzadko się zdarza żeby¶my podbiegali do biurka, bo ona sama niedawno się pytała, czemu nie podchodzimy po plusy. ;>
Akurat Olu¶ ty dobrze wiesz, co to znaczy nie uważać na matmie. ;D
ja nie lubię takiego sposobu p. ¦piewak, że wybiera sobie zadania bez uprzedzania. Bo nie wiem jak wy, orłem nie jestem, potrzebuję w ławce się nad zadaniem namy¶leć, a stanie pod tablic± wcale nie pomaga tylko zapominam...
Owszem lepiej przygotuje, a ja do tego czasu nabawię się nerwicy. xd
Offline
Słuchaj Ka¶ Żołnierczyk też zawsze brała do tablicy jak ¦piewak Zreszt± jak i tak z matmy dużo plusów nie posiadam a nawet gdybym była przy tablicy to miałabym tyle błędów, że bym + nie dostała
dziadowo ale bywa. I tak ¦piewu¶ lepsza bo z niej prywatnie ( jak się na lekcji rozkręci i nie gada o matmie) spoko babeczka. :]
Offline
Do Ka¶
Oczywi¶cie, że specjalnie głuptasie z tym mUSkiem Wiem, że ja aniołem nie jestem na matmie, ale kiedy pani mnie porz±dnie upomni i zjedzie po mnie to nie obrażam się, nie rzucam wyzwiskami w stronę ¦piewak, naprawdę porównuj±c moje zachowanie teraz do tego z Wodeckim to jest mega różnica. Nawet jak w pierwszej klasie próbowałam się przymkn±ć to uwierz, że nie dało się pracować w takim hałasie. Niby ¦piewak nie robi tak jak Wodecki, Wodecki poda 10 zadań na przód to wszyscy spiesz± się, żeby wyprzedzić klasę, na tablicy s± 2 zadania dalej, Wodecki lata po klasie, bo wszyscy chc± plusy za zadania do przodu, tymczasem ona nie ogarnia klasy, która to wykorzystuje i co następuje? Rozgardiasz, jeden, wielki stasny. Pisz±c bieganie nie miałam na my¶li dosłownego sensu
[chyba bierzesz moje słowa zbyt do siebie ;p bo i bieganie i mUSk Ľle odebrała¶ ]
Ostatnio edytowany przez Olus (2011-11-08 19:32:13)
Offline
hellooooł, kto¶ inny tu jest od Ľłego odbierania, proszę nie zapominać! ;p
Kate pewnie kuma jak Kumka Olika. ;DD
generalnie mam sporo do powiedzenia na temat Wodeckiego, po zeszłorocznych do¶wiadczeniach z Olu¶'em w trzeciej ławce. ale chyba mi się nie chce pisać. ;p
w takim razie słóweczko do Dobczaka - znam ten ból. xd zadania z pi przy tablicy nie darz± mnie sympati±. z tego wniosek że plusy również. ;p nie jeste¶ sama.!
tyle od A¶! -.-
Offline
WeĽcie się ode mnie koleżanki odczepcie. ;D
ja tylko wyraziłam zdanie do którego mam prawo i koniec ; >
lepiej piszta artykuły bo na razie tylko Dobi wysłała..
;p
Offline
a czy ktokolwiek się do Ciebie doczepił? ja tylko sprostowałam Twoj± błędn± interpretację moich słów
[ode mnie dostaniesz artykuł po olimpiadzie z polskiego, wcze¶niej na pewno nie]
Ostatnio edytowany przez Olus (2011-11-10 17:53:21)
Offline